Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].
Opis
- Tytył: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].
- ISBN: 839006989X
- Miejsce wydania: Kraków :
- Data wydania: 2003.
- Wydawca: Instytut Marketingu,
- Wydanie: Wyd. 4 zm. i poszerz.
- Słowa kluczowe: Marketing podręczniki.
- Opis fizyczny: 437 s. : il. ; 24 cm.
- URl: https://wst.biblioteki.pl/site/recorddetail/2503300087594
MARC
- 020 $a 839006989X
- 040 $a KR 197/RA $c KR 197/RA $d KR 197/RA $d KR 197/RRs $d KAT 090 $e PNN
- 245 0 0 $a Podstawy marketingu : $b praca zbiorowa / $c pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].
- 250 $a Wyd. 4 zm. i poszerz.
- 260 $a Kraków : $b Instytut Marketingu, $c 2003.
- 300 $a 437 s. : $b il. ; $c 24 cm.
- 504 $a Bibliogr. s. 433-437.
- 650 $a Marketing $v podręczniki.
- 700 1 $a Altkorn, Jerzy $d (1931-2004) $e Red.
- 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/site/recorddetail/2503300087594 $z Rekord w katalogu OPAC biblioteki
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].
- Data: 2003.
- Wydawca: Instytut Marketingu,
- Miejsce: Kraków :
- ISBN: 839006989X
- Adres URL: https://wst.biblioteki.pl/site/recorddetail/2503300087594
- Słowa kluczowe w j. polskim: Marketing podręczniki.