Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].

Library catalog
Books
Download bibliographic description

Description

  • Title: Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].
  • ISBN: 839006989X
  • Miejsce wydania: Kraków :
  • Data wydania: 2003.
  • Wydawca: Instytut Marketingu,
  • Wydanie: Wyd. 4 zm. i poszerz.
  • Słowa kluczowe: Marketing podręczniki.
  • Opis fizyczny: 437 s. : il. ; 24 cm.
  • URl: https://wst.biblioteki.pl/site/recorddetail/2503300087594

MARC

  • 020 $a 839006989X
  • 040 $a KR 197/RA $c KR 197/RA $d KR 197/RA $d KR 197/RRs $d KAT 090 $e PNN
  • 245 0 0 $a Podstawy marketingu : $b praca zbiorowa / $c pod red. Jerzego Altkorna ; [aut.: Jerzy Altkorn et al.].
  • 250 $a Wyd. 4 zm. i poszerz.
  • 260 $a Kraków : $b Instytut Marketingu, $c 2003.
  • 300 $a 437 s. : $b il. ; $c 24 cm.
  • 504 $a Bibliogr. s. 433-437.
  • 650 $a Marketing $v podręczniki.
  • 700 1 $a Altkorn, Jerzy $d (1931-2004) $e Red.
  • 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/site/recorddetail/2503300087594 $z Rekord w katalogu OPAC biblioteki

Dublin Core