Targi jako instrument marketingu = Messe als Marketinginstrument.
Opis
- Tytył:
- Targi jako instrument marketingu = Messe als Marketinginstrument.
- Messe als Marketinginstrument.
- ISBN: 8391547302
- Miejsce wydania: Katowice :
- Data wydania: [2001].
- Wydawca: Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości,
- Słowa kluczowe: Targi i wystawy
- Opis fizyczny: 256 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm + CD ROM.
- URl: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600026517
MARC
- 020 $a 8391547302
- 040 $a WA N $c WA N $d KAT 090 $e PNN
- 245 0 0 $a Targi jako instrument marketingu = $b Messe als Marketinginstrument.
- 246 3 1 $a Messe als Marketinginstrument.
- 260 $a Katowice : $b Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości, $c [2001].
- 300 $a 256 s. : $b il. (gł. kolor.) ; $c 24 cm + $e CD ROM.
- 500 $a Opis wg okł.
- 504 $a Bibliogr.
- 650 9 $a Targi i wystawy
- 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600026517 $z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł:
- Data: [2001].
- Wydawca: Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości,
- Miejsce: Katowice :
- ISBN: 8391547302
- Adres URL: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600026517
- Słowa kluczowe w j. polskim: Targi i wystawy