Targi jako instrument marketingu = Messe als Marketinginstrument.

Library catalog
Books
Download bibliographic description

Description

  • Title:
    • Targi jako instrument marketingu = Messe als Marketinginstrument.
    • Messe als Marketinginstrument.
  • ISBN: 8391547302
  • Miejsce wydania: Katowice :
  • Data wydania: [2001].
  • Wydawca: Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości,
  • Słowa kluczowe: Targi i wystawy
  • Opis fizyczny: 256 s. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm + CD ROM.
  • URl: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600026517

MARC

  • 020 $a 8391547302
  • 040 $a WA N $c WA N $d KAT 090 $e PNN
  • 245 0 0 $a Targi jako instrument marketingu = $b Messe als Marketinginstrument.
  • 246 3 1 $a Messe als Marketinginstrument.
  • 260 $a Katowice : $b Izba Rzemieślnicza oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości, $c [2001].
  • 300 $a 256 s. : $b il. (gł. kolor.) ; $c 24 cm + $e CD ROM.
  • 500 $a Opis wg okł.
  • 504 $a Bibliogr.
  • 650 9 $a Targi i wystawy
  • 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600026517 $z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki

Dublin Core