Press : media, reklama, public relations / [red. nacz. Andrzej Skworz].
Opis
- Tytył: Press : media, reklama, public relations / [red. nacz. Andrzej Skworz].
- Miejsce wydania: Poznań :
- Data wydania: 1996-.
- Wydawca: TFC,
- Słowa kluczowe:
- Środki masowego przekazu
- Czasopisma fachowe polskie
- Opis fizyczny: 29 cm.
- URl: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502400019925
MARC
- 022 $a 1425-9818
- 040 $a WA N $c WA N $d KAT 090 $e PNN
- 245 0 0 $a Press : $b media, reklama, public relations / $c [red. nacz. Andrzej Skworz].
- 260 $a Poznań : $b TFC, $c 1996-.
- 300 $c 29 cm.
- 310 $a Mies.
- 362 0 $a 1996, nr 1 (15 lutego) = nr 1-.
- 500 $a Tyt. wg okł.
- 500 $a Od 1997, nr 11 wyd.: "Press".
- 650 9 $a Środki masowego przekazu
- 655 9 $a Czasopisma fachowe polskie
- 700 1 $a Skworz, Andrzej $d (1963- ).
- 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502400019925 $z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Press : media, reklama, public relations / [red. nacz. Andrzej Skworz].
- Data: 1996-.
- Wydawca: TFC,
- Miejsce: Poznań :
- Adres URL: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502400019925
- Słowa kluczowe w j. polskim: