Out of the box! : Brand Experiences between Pop Up and Flagship.
Opis
- Tytył: Out of the box! : Brand Experiences between Pop Up and Flagship.
- ISBN: 9783899553741
- Miejsce wydania: Berlin :
- Data wydania: 2011.
- Wydawca: Gestalten,
- Słowa kluczowe:
- Wnętrza architektoniczne estetyka
- Wystawiennictwo
- Opis fizyczny: 287 s. : fot. kol. , 31 cm.
- URl: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502300011572
MARC
- 020 $a 9783899553741
- 040 $a KAT 090 $c KAT 090 $e PNN
- 245 0 0 $a Out of the box! : $b Brand Experiences between Pop Up and Flagship.
- 260 $a Berlin : $b Gestalten, $c 2011.
- 300 $a 287 s. : $b fot. kol. , $c 31 cm.
- 500 $a Zawiera Index s. 284.
- 650 9 $a Wnętrza architektoniczne $x estetyka
- 650 9 $a Wystawiennictwo
- 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502300011572 $z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Out of the box! : Brand Experiences between Pop Up and Flagship.
- Data: 2011.
- Wydawca: Gestalten,
- Miejsce: Berlin :
- ISBN: 9783899553741
- Adres URL: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502300011572
- Słowa kluczowe w j. polskim: