Merchandising w polskich sklepach / Witold Urbański.
Opis
- Tytył: Merchandising w polskich sklepach / Witold Urbański.
- Autor: Urbański, Witold (prawo).
- ISBN: 9788393404605
- Miejsce wydania: Warszawa :
- Data wydania: 2011.
- Wydawca: Biblioteka Eksperta Sprzedaży,
- Wydanie: Wyd. 2 zm.
- Słowa kluczowe:
- Merchandising
- Techniki sprzedaży
- Opis fizyczny: 196 s.; 24 cm.
- URl: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502700028820
MARC
- 020 $a 9788393404605
- 040 $a WSB_POZ $b pol $c WSB_POZ $d KAT 090 $e PNN
- 041 $a pol $h pol
- 100 1 $a Urbański, Witold $c (prawo).
- 245 1 0 $a Merchandising w polskich sklepach / $c Witold Urbański.
- 250 $a Wyd. 2 zm.
- 260 $a Warszawa : $b Biblioteka Eksperta Sprzedaży, $c 2011.
- 300 $a 196 s.; $c 24 cm.
- 650 9 $a Merchandising
- 650 9 $a Techniki sprzedaży
- 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502700028820 $z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Merchandising w polskich sklepach / Witold Urbański.
- Autor (Twórca): Urbański, Witold (prawo).
- Data: 2011.
- Wydawca: Biblioteka Eksperta Sprzedaży,
- Miejsce: Warszawa :
- Język: pol
- ISBN: 9788393404605
- Adres URL: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502700028820
- Słowa kluczowe w j. polskim: