Ladenplanung : Merchandising-Architektur : Strategien für Verkaufsräume / Wilhelm Kreft.
Opis
- Tytył: Ladenplanung : Merchandising-Architektur : Strategien für Verkaufsräume / Wilhelm Kreft.
- Autor: Kreft, Wilhelm (1929-2003).
- ISBN: 3874226093
- Miejsce wydania: Leinfelden-Echterdingen :
- Data wydania: 1993.
- Wydawca: Verlagsanstalt Alexander Koch,
- Słowa kluczowe:
- Witryna sklepowa
- Wystawiennictwo
- Opis fizyczny: 672 s. : il.kol., tab., wykresy, 29 cm.
- URl: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502500020787
MARC
- 020 $a 3874226093
- 040 $a KAT 090 $c KAT 090 $e PNN
- 100 1 $a Kreft, Wilhelm $d (1929-2003).
- 245 1 0 $a Ladenplanung : $b Merchandising-Architektur : Strategien für Verkaufsräume / $c Wilhelm Kreft.
- 260 $a Leinfelden-Echterdingen : $b Verlagsanstalt Alexander Koch, $c 1993.
- 300 $a 672 s. : $b il.kol., tab., wykresy, $c 29 cm.
- 650 9 $a Witryna sklepowa
- 650 9 $a Wystawiennictwo
- 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502500020787 $z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki
Dublin Core
Indeksy
- Tytuł: Ladenplanung : Merchandising-Architektur : Strategien für Verkaufsräume / Wilhelm Kreft.
- Autor (Twórca): Kreft, Wilhelm (1929-2003).
- Data: 1993.
- Wydawca: Verlagsanstalt Alexander Koch,
- Miejsce: Leinfelden-Echterdingen :
- ISBN: 3874226093
- Adres URL: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502500020787
- Słowa kluczowe w j. polskim: