Ladenplanung : Merchandising-Architektur : Strategien für Verkaufsräume / Wilhelm Kreft.

Katalog
Książki
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Tytył: Ladenplanung : Merchandising-Architektur : Strategien für Verkaufsräume / Wilhelm Kreft.
  • Autor: Kreft, Wilhelm (1929-2003).
  • ISBN: 3874226093
  • Miejsce wydania: Leinfelden-Echterdingen :
  • Data wydania: 1993.
  • Wydawca: Verlagsanstalt Alexander Koch,
  • Słowa kluczowe:
    • Witryna sklepowa
    • Wystawiennictwo
  • Opis fizyczny: 672 s. : il.kol., tab., wykresy, 29 cm.
  • URl: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502500020787

MARC

  • 020 $a 3874226093
  • 040 $a KAT 090 $c KAT 090 $e PNN
  • 100 1 $a Kreft, Wilhelm $d (1929-2003).
  • 245 1 0 $a Ladenplanung : $b Merchandising-Architektur : Strategien für Verkaufsräume / $c Wilhelm Kreft.
  • 260 $a Leinfelden-Echterdingen : $b Verlagsanstalt Alexander Koch, $c 1993.
  • 300 $a 672 s. : $b il.kol., tab., wykresy, $c 29 cm.
  • 650 9 $a Witryna sklepowa
  • 650 9 $a Wystawiennictwo
  • 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502500020787 $z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki

Dublin Core