Jak oczarować klientów w sklepie, czyli Merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich / Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański.

Katalog
Książki
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Tytył:
    • Jak oczarować klientów w sklepie, czyli Merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich / Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański.
    • Merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
  • Autor: Binsztok, Aleksander
  • ISBN: 9788324673223
  • Miejsce wydania: Gliwice :
  • Data wydania: cop. 2013.
  • Wydawca: Wydawnictwo Helion,
  • Słowa kluczowe:
    • Konsumenci (ekonomia)
    • Merchandising
    • Techniki sprzedaży
    • Poradniki
  • Opis fizyczny: 192 s., [4] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
  • URl: https://wst.biblioteki.pl/site/recorddetail/2503300088636

MARC

  • 020 $a 9788324673223
  • 040 $a WA N $c WA N $d KAT 090 $e PNN
  • 100 1 $a Binsztok, Aleksander
  • 245 1 0 $a Jak oczarować klientów w sklepie, czyli Merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich / $c Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański.
  • 246 3 0 $a Merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich
  • 260 $a Gliwice : $b Wydawnictwo Helion, $c cop. 2013.
  • 300 $a 192 s., [4] s. tabl. : $b il. (w tym kolor.) ; $c 21 cm.
  • 336 $a Tekst $b txt
  • 337 $a Bez urządzenia pośredniczącego $b n
  • 338 $a Wolumin $b nc
  • 490 1 $a Onepress Exclusive
  • 648 7 $a 2001-
  • 650 9 $a Konsumenci (ekonomia)
  • 650 7 $a Merchandising
  • 650 7 $a Techniki sprzedaży
  • 655 7 $a Poradniki
  • 700 1 $a Zuzański, Tymoteusz
  • 710 2 $a Helion
  • 830 0 $a Onepress Exclusive
  • 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/site/recorddetail/2503300088636 $z Rekord w katalogu OPAC biblioteki

Dublin Core