Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych / Izabela Sztangret.

Katalog
Książki
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Tytył: Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych / Izabela Sztangret.
  • Autor: Sztangret, Izabela
  • ISBN: 9788378752967
  • Miejsce wydania: Katowice :
  • Data wydania: 2016.
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomiczego,
  • Słowa kluczowe:
    • Informatyka
    • Przemysł komputerowy marketing
    • Struktura sieciowa
    • Zarządzanie wiedzą
  • Opis fizyczny: 283 s. : il. ; 24 cm.
  • URl: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502700030950

MARC

  • 020 $a 9788378752967
  • 040 $a WA N $c WA N
  • 100 1 $a Sztangret, Izabela
  • 245 1 0 $a Zarządzanie wiedzą marketingową w strukturach sieciowych sektora produktów informatycznych / $c Izabela Sztangret.
  • 260 $a Katowice : $b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomiczego, $c 2016.
  • 300 $a 283 s. : $b il. ; $c 24 cm.
  • 336 $a Tekst $b txt
  • 337 $a Bez urządzenia pośredniczącego $b n
  • 338 $a Wolumin $b nc
  • 380 $a Książki
  • 490 1 $a Praca Naukowa / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach]
  • 504 $a Bibliogr., netogr. s. 255-278.
  • 650 9 $a Informatyka
  • 650 9 $a Przemysł komputerowy $x marketing
  • 650 9 $a Struktura sieciowa
  • 650 9 $a Zarządzanie wiedzą
  • 710 2 $a Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego (Katowice).
  • 830 0 $a Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502700030950 $z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki

Dublin Core