Merchandising w małych i dużych firmach handlowych : teoria i praktyka : cenne wskazówki, trendy, wyniki badań / Lucyna Witek.

Library catalog
Books
Download bibliographic description

Description

  • Title: Merchandising w małych i dużych firmach handlowych : teoria i praktyka : cenne wskazówki, trendy, wyniki badań / Lucyna Witek.
  • Author: Witek, Lucyna.
  • ISBN: 9788374836791
  • Miejsce wydania: Warszawa :
  • Data wydania: cop. 2007.
  • Wydawca: Wydawnictwo C. H. Beck,
  • Słowa kluczowe:
    • Merchandising
    • Podręczniki
  • Opis fizyczny: X, 291, [1] s. : il., err. ; 24 cm.
  • URl: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600024495

MARC

  • 020 $a 9788374836791
  • 040 $a WA N $c WA N $d KAT 090 $e PNN
  • 100 1 $a Witek, Lucyna.
  • 245 1 0 $a Merchandising w małych i dużych firmach handlowych : $b teoria i praktyka : cenne wskazówki, trendy, wyniki badań / $c Lucyna Witek.
  • 260 $a Warszawa : $b Wydawnictwo C. H. Beck, $c cop. 2007.
  • 300 $a X, 291, [1] s. : $b il., err. ; $c 24 cm.
  • 490 1 $a Vademecum Menedżera
  • 504 $a Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
  • 521 8 $a Dla menedżerów firm handlowych i studentów kierunków ekonomicznych.
  • 650 9 $a Merchandising
  • 655 9 $a Podręczniki
  • 710 2 $a Wydawnictwo C.H. Beck.
  • 830 0 $a Vademecum Menedżera
  • 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600024495 $z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki

Dublin Core