Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy / Anna Dziadkiewicz-Ilkowska.

Library catalog
Books
Download bibliographic description

Description

  • Title:
    • Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy / Anna Dziadkiewicz-Ilkowska.
    • Trade fairs as a tool for company image management.
  • Author: Dziadkiewicz-Ilkowska, Anna.
  • ISBN: 9788393082803
  • Miejsce wydania: Toruń :
  • Data wydania: 2010.
  • Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa,
  • Słowa kluczowe:
    • Komunikowanie marketingowe od 1989 r. Polska
    • Przedsiębiorstwa małe i średnie marketing
    • Targi i wystawy 1901-1914 r. Polska
    • Wizerunek przedsiębiorstwa
  • Opis fizyczny: 291, [5] s. : il. ; 24 cm.
  • URl: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600024697

MARC

  • 020 $a 9788393082803
  • 040 $a WA N $c WA N
  • 041 0 $a pol $b eng
  • 100 1 $a Dziadkiewicz-Ilkowska, Anna.
  • 245 1 0 $a Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy / $c Anna Dziadkiewicz-Ilkowska.
  • 246 1 5 $a Trade fairs as a tool for company image management.
  • 260 $a Toruń : $b Wyższa Szkoła Bankowa, $c 2010.
  • 300 $a 291, [5] s. : $b il. ; $c 24 cm.
  • 490 1 $a Monografie i Opracowania Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ; $v nr 1
  • 504 $a Bibliogr. s. 269-283.
  • 546 $a Streszcz. ang.
  • 650 9 $a Komunikowanie marketingowe $y od 1989 r. $z Polska
  • 650 9 $a Przedsiębiorstwa małe i średnie $x marketing
  • 650 9 $a Targi i wystawy $y 1901-1914 r. $z Polska
  • 650 9 $a Wizerunek przedsiębiorstwa
  • 830 0 $a Monografie i Opracowania Naukowe - Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, $v nr 1 $x 2082-2065 ;
  • 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600024697 $z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki

Dublin Core