Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy / Anna Dziadkiewicz-Ilkowska.
Description
- Title:
- Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy / Anna Dziadkiewicz-Ilkowska.
- Trade fairs as a tool for company image management.
- Author: Dziadkiewicz-Ilkowska, Anna.
- ISBN: 9788393082803
- Miejsce wydania: Toruń :
- Data wydania: 2010.
- Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa,
- Słowa kluczowe:
- Komunikowanie marketingowe od 1989 r. Polska
- Przedsiębiorstwa małe i średnie marketing
- Targi i wystawy 1901-1914 r. Polska
- Wizerunek przedsiębiorstwa
- Opis fizyczny: 291, [5] s. : il. ; 24 cm.
- URl: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600024697
MARC
- 020 $a 9788393082803
- 040 $a WA N $c WA N
- 041 0 $a pol $b eng
- 100 1 $a Dziadkiewicz-Ilkowska, Anna.
- 245 1 0 $a Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy / $c Anna Dziadkiewicz-Ilkowska.
- 246 1 5 $a Trade fairs as a tool for company image management.
- 260 $a Toruń : $b Wyższa Szkoła Bankowa, $c 2010.
- 300 $a 291, [5] s. : $b il. ; $c 24 cm.
- 490 1 $a Monografie i Opracowania Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ; $v nr 1
- 504 $a Bibliogr. s. 269-283.
- 546 $a Streszcz. ang.
- 650 9 $a Komunikowanie marketingowe $y od 1989 r. $z Polska
- 650 9 $a Przedsiębiorstwa małe i średnie $x marketing
- 650 9 $a Targi i wystawy $y 1901-1914 r. $z Polska
- 650 9 $a Wizerunek przedsiębiorstwa
- 830 0 $a Monografie i Opracowania Naukowe - Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, $v nr 1 $x 2082-2065 ;
- 856 4 $u https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600024697 $z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki
Dublin Core
Indexes
- Title:
- Author: Dziadkiewicz-Ilkowska, Anna.
- Date: 2010.
- Publisher: Wyższa Szkoła Bankowa,
- Place: Toruń :
- Language: pol
- ISBN: 9788393082803
- URL: https://wst.biblioteki.pl/cgi-bin/wspd_cgi.sh/wo_ropis.p?IDRek=2502600024697
- Keywords in Polish: